+385 (0) 1 5804-940 | +385 (0) 99 4774-977

e.Bay.hr je dostupan i u BiH >> e.Bay.ba

Sve informacije o novoj aplikaciji za naručivanje možete saznati na linku https://e.bay.hr/

 

Naše usluge mogu koristiti i pravne osobe u HR

Želimo odmah obavijestiti pravne osobe da mogu putem našeg posredništva nesmetano naručivati robu za svoje poslovanje s eBaya i bilo koje druge internet stranice koja zadovoljava naše uvjete za narudžbu. Kod registracije u sustav za naručivanje, jednostavno odaberite u rubrici Tip korisnika "Pravna osoba" te će se otvoriti polje za unos OIB-a.

 

Česta pitanja

СНПЧ А7 Сургут, обзоры принтеров и МФУ

U dosadašnjem iskustvu u posredovanju putem eBay-a i ostalih svjetskih online trgovina susreli smo se s mnogo Vaših različitih pitanja, no sastavili smo nekoliko najčešćih. Ukoliko putem nas kupujete prvi put, svakako Vam preporučujemo da pročitate slijedeće odgovore:

  • Općenito o našoj usluzi
  • 1. Tko ste vi?

    Mi smo tvrtka koja se bavi uslugom posredništva pri narudžbi robe s eBaya i ostalih svjetskih online trgovina. Uz to, bitno je napomenu di da mi nismo dućan i mi nemamo robu koju Vi želite naručiti niti ju šaljemo nego već do radi dobavljač.

  • 2. Što se preko vas može naručiti?

    Preko nas možete naručiti sve proizvode koje Vi želite ali moraju zadovoljavati uvjete za narudžbu propisane na ovom linku.

  • 3. Zašto je dobro poslovati s vama?

    27.12.2010. godine počinje naša usluga posredništva (što se vrlo lako može provjeriti u registru internetskih domena) te naše posredništvo je dokazano prva takva usluga na području Hrvatske. S više od nekoliko tisuća uspješno obavljenih narudžbi, Klijenti su prepoznali kvalitetu naše usluge. Inovativna aplikacija za naručivanje, osiguranje povrata uplate u slučaju problema s dostavom proizvoda te poslovni prostor u Zagrebu u kojem možete svaki radni dan od 09h - 18h doći te izvršiti narudžbu svojih poizvoda su dovoljan dokaz naše profesionalnosti i stručnosti u usluzi posredovanja pri narudžbi robe. Zapamtite, mi smo PRVI i jedini pouzdani posrednici u Hrvatskoj - ostalo su sve loše kopije.

  • 4. Da li trebam kreditne kartice ili korisničke račune?

    Jedini korisnički račun koji ćete trebati je onaj koji možete besplatno kreirati unutar naše aplikacije za naručivanje. Putem tog korisničkog računa imate detaljan uvid u sve Vaše narudžbe koje ste izvršili. Kreditne kartice i ostali korisnički računi Vam nisu potrebni kako bi mogli naručiti proizvode našim posredništvom.

  • Naručivanje
  • 1. Što je dobro znati prije prve narudžbe?

    1. - Mi nismo prodavači Vaših proizvoda nego posrednici u narudžbi ( prijenosu sredstva ) te ne odgovaramo za opis proizvoda, njihovu funkcionalnost, dobavljivost, cijenu, dostavu i nemamo apsolutno nikakve veze s Vašim proizvodima.

    2. - Mi nismo uvoznik proizvoda.

    3. - Nudimo mogućnost povrata novaca za proizvode koji nisu stigli ili zamjenu proizvoda ukoliko se ispune svi preduvjeti za to sukladno Uvjetima korištenja naših usluga.

    4. - Potruditi ćemo se da dogovorimo s prodavačem koji Vam je poslao proizvod a niste ga dobili ili ste ga dobili u drugačijem stanju od opisanog da Vam se izvrši povrat novaca, zamjena ili nešto treće ovisno o Vašim željama i njegovoj mogućnosti.

  • 2. Kako naručiti?

    Upute za naručivanje se nalaze na ovom linku te je sve u slikama i tekstu detaljno objašnjeno. Molimo Vas da detaljno pregledate upute na slikama i pročitate pripadajuće tekstove jer jedino tada ćete moći uspješno izvršiti Vašu narudžbu koja će Vam biti odobrena.

  • Dostava
  • 1. Koji je rok dostave?

    S obzirom na dosadašnje bogato iskustvo možemo već unaprijed odrediti rok dostave Vaših proizvoda i prije izvršene narudžbe ( za to nam pošaljite email ili nas telefonski kontaktirajte ), isporuka artikala iz Amerike je za cca 17-21 dan, iz EU 4-12 dana, Kine, 20+ dana, iz ostatka svijeta 15-40 dana.

  • 2. Koja je cijena poštarine?

    Poštarine obračunavaju prodavači, u našim uputama za naručivanje na ovom linku na drugom koraku možete provjeriti da li Vaš artikl ima cijenu poštarine ili je ona besplatna.

  • 3. Ako naručim više proizvoda, da li oni dolaze zajedno?

    U većini slučajeva proizvodi dolaze odvojeno, no ukoliko naručujete više različitih proizvoda od istog dobavljača u istoj narudžbi, tada će oni doći zajedno. U slučaju ako zatražite da posebno napomenemo prodavaču da proizvode pošalje u odvojenim paketima, tada će oni doći zasebno.

  • 4. Što ako nisam doma u trenutku dostave?

    Poštar će Vam ostaviti obavijest o dospijeću pošiljke te ćete istu podići u poštanskom uredu.

  • 5. Mogu li pratiti lokaciju svog paketa?

    Ukoliko je riječ o manjoj vrijednosti paketa, prodavač vjerojatno neće omogućiti kod za praćenje pošiljke. Međutim, ukoliko želite provjeriti da li Vaša pošiljka ima kod za praćenje, molimo Vas da nas kontaktirate 5 dana nakon uplate kako bi mogli provjeriti da li Vaša pošiljka ima kod za praćenje.

  • Plaćanje
  • 1. Koji su načini plaćanja?

    Plaćanje se vrši isključivo unaprijed na naš poslovni račun u bilo kojoj poslovnici pošte, Fine, Banke ili putem internet bankarstva temeljem dostavljenih podataka za plaćanje.

  • 2. Da li mogu platiti pouzećem?

    Ne postoji opcija plaćanja pouzećem. Pouzeće funkcionira samo unutar Hrvatske, no svaki Vaš proizvod dolazi izvan Hrvatske. Sukladno tome, pouzeće ne može biti opcija plaćanja.

  • 3. Što ako ne platim odobrenu narudžbu?

    Ukoliko u roku 3 radna dana od trenutka odobrenja VaÅ¡e narudžbe ne zaprimimo uplatu, biti ćete obavezni podmiriti troÅ¡kove otkazivanja narudžbe u iznosu 300,00kn putem opće uplatnice koja će Vam stići poÅ¡tom. ZaÅ¡to je to tako, pročitajte ovdje.

  • Troškovi i Carina
  • 1. Što se sve plaća prilikom kupnje artikala?

    Plaćate proizvod, poštarinu (ukoliko ona nije besplatna) i našu Tarifu (proviziju). Međutim, ukoliko je zbroj cijene Vašeg proizvoda i poštarine veći od 160,00kn (a proizvod je poslan iz države koja nije članice EU) postoji mogućnost da ćete prilikom preuzimanja svog proizvoda u pošti biti obavezni platiti PDV u iznosu 25% na cijenu proizvoda s poštarinom.

  • 2. Kada i u kojim slučajevima plaćam carinu?

    Carinu (porez od 25%) plaćate ukoliko pojedinačni paket ima veću vrijednost od 160,00kn te ukoliko on ne dolazi iz neke od zemalja EU.

  • 3. Tko plaća carinu?

    Troškove carinjenja snosi Kupac.

  • Provizije
  • 1. Koliko iznose vaše provizije?

    Naše provizije tkz. Tarife ovise o cjenovnom rangu kojem pripada Vaša narudžba. Naša aplikacija za naručivanje sama izračunava ukupne troškove Tarife i proizvoda u kunama. Također, detaljnu tablicu naših Tarifa možete pogledati na ovom linku.

  • Reklamacije
  • 1. Kako se rješava problem s reklamacijom proizvoda?

    Ukoliko Vaš proizvod nije stigao ili je stigao u drugačijem obliku od opisanog kod prodavača (druge boje, oštećen i sl.), putem naše aplikacije za naručivanje potrebno je izvršiti prijavu problema za artikl o kojem se radi. Nakon toga, mi otvaramo službenu prijavu kod prodavača te cijelu korespodenciju s Vama odrađujemo putem naše aplikacije. Uvijek nam je u interesu da Vam omogućimo povrat novaca zamjenu ili ponovno slanje artikala zato je ova usluga potpuno besplatna te na taj način štitimo Vaša sredstava.

Prvi put ste ovdje?

"Sve je teško prvi put" uz nas ne vrijedi. Našim posredništvom osiguravamo da Vaši naručeni artikli sretno stignu na Vašu kućnu adresu brzo, pouzdano i jeftino!
Saznajte više

Kuponi za popust na Tarife!

Pratite nas na Facebooku ili se prijavite u newsletter listu te prvi saznajte za promotivne kupone za popuste do čak 100% na naše Tarife!
Saznajte više

Korisnička podrška!

Podrška za dopremu Vaše narudžbe je 100% na raspolaganju 0-24h (isključivo na e-mail), te garantiramo isporuku Vaših artikala  - ili vraćamo novac!
Saznajte više