Radno vrijeme: Ponedjeljak - Petak; 09h - 15h

Opći uvjeti - PK

СНПЧ А7 Сургут, обзоры принтеров и МФУ

 

Opće odredbe uvjeta prodaje

Nositelj svih prava na internet stranici www.ebay-kupovina.com.hr je trgovačko društvo DOPI GRUPA d.o.o. ( dalje u tekstu: DOPI GRUPA ). DOPI GRUPA putem navedene stranice pruža uslugu prodaje putem svog servisa – eBay kupovina web trgovina ( dalje u tekstu: Webshop ). Korištenjem usluge eBay kupovina web trgovine i svih pridruženih stranica i servisa na ebay-kupovina.com.hr domeni smatra se da su potrošači u svakom trenutku upoznati s ovim Uvjetima prodaje ( dalje u tekstu: Uvjeti ), te da ih u cijelosti razumiju i prihvaćaju. Ovi Uvjeti primjenjuju se na prava i obveze koja se odnose na kupnju proizvoda ili usluga putem webshopa te prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu ( dalje u tekstu: Ugovor ) između potrošača kao krajnjeg kupca i webshopa, smatraju se sastavnim dijelom takvih Ugovora.

Pružatelj usluge internet prodaje putem webshopa je DOPI GRUPA d.o.o., Poljski put I 2C, 31000 Osijek, OIB: 60385712857.

Korisnike upućujemo da se prije kupnje upoznaju sa ovim Uvjetima te da iste redovito provjeravaju, kako bi bili upoznati sa svim vašim pravima i obvezama.

DOPI GRUPA pridržava pravo izmjene ovih Uvjeta u svako doba bez obaveze prethodne najave te neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internet stranicama.

DOPI GRUPA pridržava pravo ukidanja usluge i promjene sadržaja kao i ostalih usluga i podstranica koje su sastavni dio webshopa u svako doba bez obaveze prethodne najave te neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internet stranicama.

DOPI GRUPA pridržava pravo promjene, ograničenja ili prestanak pružanja usluge webshopa u svako doba bez obaveze prethodne najave, uključivo i djelomično ili može u potpunosti ograničiti pristup kao i pružanje određenih usluga korisnicima koji krše odredbe ovih Uvjeta te Općih uvjeta korištenja.

Korištenje usluga webshopa odobrava se isključivo punoljetnim osobama. Uporaba i korištenje od strane djece ili maloljetnih osoba nije dozvoljena, te su roditelji i/ili skrbnici dužni o tome voditi računa, u protivnom preuzimaju sva prava i obveze nastale takvim korištenjem, a DOPI GRUPA ne odgovara za eventualne posljedice takvog korištenja.

Kupljeni proizvodi koriste se na vlastitu odgovornost i isti se ne mogu smatrati zamjenom za liječničku ili nutricionističku terapiju.

DOPI GRUPA se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koji se nalaze na www.ebay-kupovina.com.hr. DOPI GRUPA zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda.

 

Opis usluge, uvjeti i odredbe 

DOPI GRUPA nudi usluge posredovanja između trgovaca na eBay platformi i potrošača iz Republike Hrvatske. Potrošači otvaranjem webshopa imaju mogućnost pregleda dostupnih proizvoda objavljenim na internetskim stranicama tvrtke eBay Inc.; www.ebay.com.

Uloga DOPI GRUPA-e je:

  • naručene proizvode od potrošača prema trgovcu na eBayu naručiti kod trgovca za potrošača
  • plaćeni proizvod od strane potrošača proslijediti sredstva trgovcu
  • provjeriti da li je trgovac potrošaču poslao proizvod te obavijestiti trgovca o eventualnom kodu za praćenje pošiljke
  • informirati trgovca o prispijeću pošiljke potrošaču
  • osigurati mogućnost potrošaču pravo na povrat sredstava za plaćeni proizvod u roku 14 dana
  • omogućiti potrošaču podnošenje prijave putem emaila Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ukoliko isti ocijeni da proizvod kasni u isporuci. Podnesenu prijavu prosljeđujemo trgovcu

 

Potrošačima je strogo zabranjeno:

  • Objavljivanje, slanje i razmjena sadržaja koji krše postojeće hrvatske i/ili međunarodne zakone, sadržaja koji je uvredljiv, vulgaran, prijeteći, rasistički ili šovinskistički te štetan na bilo koji drugi način
  • Objavljivanje, slanje i razmjena informacija za koje potrošač zna ili pretpostavlja da su lažne a čije bi korištenje moglo naštetiti drugim korisnicima
  • Lažno predstavljanje, odnosno predstavljanje u ime druge fizičke ili pravne osobe
  • Manipuliranje indetifikatorima kako bi se prikrilo porijeklo sadržaja kojeg se objavljuje ili šalje putem usluga portala
  • Objavljivanje, slanje i razmjenu sadržaja koji su zaštićeni autorskim pravom
  • Iznošenjem detalja o suradnji s DOPI GRUPA-om u javnosti
  • Objavljivanje, slanje i razmjena neželjenih sadržaja potrošača bez njihovog pristanka ili traženja, ili putem obmane
  • Svjesno objavljivanje, slanje i razmjena sadržaja koji sadrži viruse ili slične računalne datoteke ili programe načinjene u svrhu uništavanja ili ograničavanja rada bilo kojeg računalnog softwera i/ili hardware i telekomunikacijske opreme
  • Prikupljanje, čuvanje i objavljivanje osobnih podataka drugih posjetitelja potrošača

DOPI GRUPA zadržava pravo poduzimanje zakonskih mjera u slučaju da potrošač radi i djeluje na štetu ugleda i časti DOPI GRUPA-e.

 

1. - Registracija i narudžba

Maloljetnim osobama se zabranjuje korištenje internetskih stranica i webshopa.

Ako DOPI GRUPA primijeti maloljetnog registriranog potrošača, bez odgode će mu suspendirati korisnički račun.

Registrirani korisnik pristaje da se kupnja putem usluga webshopa za naručivanje vrši na način da proizvode i usluge dostupne putem webshopa za naručivanje ( “proizvodi” ) na način da ih bira na temelju slike i osnovnog opisa proizvoda. Slike proizvoda su samo ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi. S obzirom na mogućnosti individualnog podešavanja monitora na računalu, razlike u percepciji boje proizvoda od strane ljudskog oka I sl., DOPI GRUPA ne jamči potpunu sukladnost boja proizvoda s bojama kako ih registrirani korisnik vidi na zaslonu svog monitora. Za kupovinu potrebno je odabrati varijacije artikla ( opcionalno ), broj komada i zatim kliknuti “Dodaj u košaricu”. Nastavak kupovine se odvija otvaranjem same košarice te odabirom načina plaćanja i dostave.

Ukoliko se korisnik složi s cijenom narudžbe, na zadnjem koraku može kreirati narudžbu.

Svi korisnici koji naručuju putem webshopa, slažu se sa našim Općim uvjetima i Uvjetima korištenja.

Opisi i slike proizvoda u webshopu su izvorni opisi i slike trgovca na eBay-u samo su kopirani u webshop.

Prilikom kreiranja narudžbe na odobrenje, smatra se da je potrošač upoznat sa svim specifikacijama proizvoda te da ih kao takve želi kupiti.

 

2. - Otkazivanje ili izmjena potvrđene narudžbe

Svaka narudžba potrošača prolazi proces pregleda. U cilju zaštite potrošača, svi naručeni proizvodi se provjeravaju kod trgovca kao i njihova dobavljivost. Ako svi proizvodi zadovoljavaju uvjete za naručivanje ( dostupnost, slanje u Hrvatsku, itd. ) narudžba potrošača će biti potvrđena. U tom trenutku se Ugovor o kupnji i usluzi stavlja na snagu te svaka strana zadržava svoja prava i obveze iz Ugovora.

Potrošači su obvezni uplatiti u roku 3 radna dana temeljem dostavljenih podataka za plaćanje odobrenu narudžbu. Ako DOPI GRUPA ne zaprimi uplatu u navedenom roku, zadržava pravo otkazati narudžbu.

Ako potrošač želite izmijeniti podatke za dostavu u potvrđenoj narudžbi, mora odgovoriti na email Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. te dostaviti nove podatke. Ako narudžbe pređe u status "Čeka slanje", potrošač više ništa ne može promijeniti u narudžbi.

Ako DOPI GRUPA naknadno ustanovi da je došlo do promjene stanja nekog od naručenih proizvoda ( npr. povećanje cijene ili nedostupnost ) u status narudžbe: “Plaćena”, izvršiti će narudžbu a povrat razlike sredstava za nenaručeni proizvod će izvršiti na IBAN tekućeg računa potrošača.

Ako DOPI GRUPA naknadno ustanovi da je došlo do promjene stanja svih naručenih proizvoda ( npr. povećanje cijene ili nedostupnost ) u status narudžbe: “Plaćena”, izvršiti će povrat cijelog uplaćenog iznosa potrošaču.

 

3. - Statusi narudžbi i cijene

Tumačenje statusa narudžbi;

Kreirana - kupac je kreirao narudžbu
Čekamo povratnu informaciju od kupca - nakon kreiranja narudžbe, ovaj status se pojavljuje ako nam trebate odgovoriti na email je vezan za narudžbu
Potvrđena - čekamo virmansku uplatu - poslali smo vam podatke za plaćanje na email i čekamo uplatu
Potvrđena - čekamo kartičnu uplatu - poslali smo vam link za plaćanje karticom i čekamo uplatu
Plaćena - narudžbu se uplatili
Otkazana - narudžba je otkazana iz nekog razloga
Otkazana - narudžbu niste platili - narudžba je otkazana jer ju niste platili
Čeka slanje - narudžba je uplaćena eBayu i čeka se njeno slanje
Poslana - eBay je poslao vašu narudžbu i dostavljamo vam u SMSu link za praćenje
Poslana i proknjižena - narudžbu knjigovodstveno knjižimo
Izvršen povrat - nakon plaćanja narudžbe ako se utvrdi određeni problem i ista ne može biti isporučena, ovaj status se pojavljuje kada vam je izvršen povrat novaca

Cijene proizvoda izražene su u HRK i ne uključuju PDV ili carinske troškove. DOPI GRUPA može odrediti određene popuste na kupovinu u webshopu ( putem kupona za popuste ) koji se mogu odnosi na određeno vremensko razdoblje. Cijene proizvoda su podložne promjenama do trenutka potvrđivanja narudžbe.

Kreiranjem narudžbe kupci završavaju postupak kupovine.

Cijena dostave i naše provizije je uključena u konačnu cijenu narudžbe koju kupac uplaćuje na račun.

Potrošači svoje potvrđene narudžbe mogu plaćati na sljedeće načine, prilikom čega sami odlučuju prilikom kreiranja narudžbe načinu uplate:

  • Uplatom putem opće uplatnice u poslovnicama Banke, pošte i Fine na žiro račun DOPI GRUPA-e
  • Uplatom putem internet i mobilnog bankarstva banaka na žiro račun DOPI GRUPA-e
  • Uplatom putem 2D barkoda na kioscima Tiska, Tisak medija centrima, iNovina, pošti, Konzumu i benzinskim crpkama Crodux i Petrol
  • Kartičnom uplatom

 

4. - Dodatni troškovi

Eventualne troškove carinjenja i poreza snosi potrošač. Carina se obračunava nakon što proizvod dođe u države potrošača te samim time troškovi carinjenja nisu uračunati u ukupne cijene koju potrošač uplaćuje za proizvode na račun DOPI GRUPA-e.

Detalje o troškovima carine molimo sa provjerite na stranici www.carina.hr ili vama najbližoj carinarnici.

Sve kupljene proizvode potrošač bira i naručuje te uvozi na svoju sigurnost. Smatra se da je potrošač upoznat s Zakonom o carini.

DOPI GRUPA nije odgovorna za moguće dodatne troškove kao što su lokalne takse i uvozne naknade ukoliko one postoje za proizvod koji se naručuje.

 

5. - Pravo na povrat sredstava - kašnjenje u isporuci

Potrošač je dužan po isteku 25. dana od dana kada je dobio potvrdu da je narudžba poslana, prijaviti kašnjenje u dostavi ukoliko ne primi narudžbu. Razlog tomu je što većina narudžbi dolazi unutar 30 dana te eBay preko kojih DOPI GRUPA posreduje zahtijeva da se prijavi kašnjenje u dostavi. Ukoliko potrošač nije prijavio u roku 45 dana od dana slanja narudžbe kašnjenje u dostavi, DOPI GRUPA će smatrati da je potrošaču narudžba stigla te naknade reklamacije u isporuci proizvoda neće uvažiti. Kašnjenje u dostavi se prijavljuje isključivo putem emaila Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

Potrošaču se po isteku 30. dana od dana plaćanja narudžbe šalje obavijest i molba za dodatno čekanje isporuke proizvoda u novom razumnom roku. Ukoliko se potrošač s tim složi, određuje se novi krajnji termin dostave. U protivnom, potrošač gubi pravo na raskid Ugovora sklopljenog na daljinu temeljem čl. 44., st. 3., Zakon o zaštiti potrošača.

U navedene rokove nije uključeno zadržavanje na carini i pošti.

Ukoliko potrošač ne podigne ili odbije pošiljku u pošti ili carini, paket se vraća prodavaču. U tom slučaju, potrošaču se naplaćuje trošak povratne poštarine i manipulativni troškovi prodavača. Nepreuzimanje ili odbijanje pošiljaka nije u skladu s ovim Općim uvjetima korištenja i potrošač može snositi troškove koji premašuju cijenu narudžbe.

Potrošaču se ne vraća uplaćeni iznos naše provizije.

Potrošaču se ne naplaćuje naknada za povrat uplate.

DOPI GRUPA se obvezuje potrošaču proslijediti povrate novaca u što kraćem roku.

DOPI GRUPA nije dužna izvršiti povrat novaca ako potrošač nije u roku 60 dana od dana plaćanja narudžbe se javio na email Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. te obavijestio DOPI GRUPA-u o neisporučenoj narudžbi ili nije naknadno dao razumni rok za ispunjenje Ugovora a sve temeljem čl. 44. st.3 Zakona o zaštiti potrošača.

 

6. - Jednostrani raskid Ugovora - unutar 14 dana od dana isporuke

Potrošač bez ikakvog razloga može vratiti proizvod trgovcu u roku 14 dana od dana predaje proizvoda potrošaču. Sve eventualne troškove povratnog slanja snosi potrošač. Proizvod koji se vraća trgovcu mora biti nekorišten te u originalnom pakiranju. Potrošač ima pravo na povrat sredstava ili slanje novog proizvoda nakon što trgovac zaprimi paket.

Potrošač je dužan vratiti proizvod trgovcu ukoliko želi ostvariti pravo na povrat novaca. Trgovci ponekad mogu pristati na pravo povrata novaca bez potrebe za slanjem proizvoda nazad prodavaču te takvu odluku može dati samo trgovac.

Da bi potrošač mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti DOPI GRUPA-u o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na DOPI GRUPA d.o.o., p.p. 118, 31000 Osijek, ili elektroničkom poštom na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. , u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, poštanski broj i grad, email adresu, kontakt broj, broj narudžbe, proizvode koje želi vratiti, a može koristiti i navedeni pisani obrazac za jednostrani raskid Ugovora.

Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe. U tom slučaju potrošač će biti obaviješten. Tablicu s postotcima umanjenje cijene proizvoda možete pronaći ovdje.

Registrirani potrošači u webshopu imaju pravo zatražiti pisanim putem deaktivaciju korisničkih računa bez plaćanja dodatnih troškova. Više o tome ovdje.

 

7. - Reklamacije i zamjene

Nakon ispunjene opravdane reklamacije, prvenstveno potrošač bira način na koji će ona biti riješena. DOPI GRUPA je uvijek na strani potrošača u slučajevima reklamacije te zastupa interese potrošača i napraviti će sve potrebne korake i predradnje kako bi potrošač ostvario povrat novaca ili zamjenu za drugi proizvod. DOPI GRUPA je i u ovim slučajevima posrednik i reklamira proizvod u ime potrošača. DOPI GRUPA potražuje sredstva od trgovca na račun tvrtke te nakon konačne odluke potrošača prosljeđuje vraćeni novac na račun potrošača odnosno ponovno naručuje željeni proizvod zavisno o želji potrošača.

DOPI GRUPA savjetuje kupce u vezi reklamacija te obavlja kompletan proces reklamacije prodavaču u ime kupca.

DOPI GRUPA obvezuje se postići maksimum za kupca oslanjajući se na znanje, pravila internet kupovine, iskustvo i ugled među prodavačima.

 

8. - Materijali nedostaci

Nedostatak postoji:

  • ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
  • ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
  • ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
  • kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
  • ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),
  • ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
  • ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

 

Nedostaci za koje trgovac ne odgovara:

  • Trgovac ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati,
  • Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari,
  • Odredba stavka 2. ovoga članka ne primjenjuje se na ugovore koje fizička osoba kao kupac sklapa izvan svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti s fizičkom ili pravnom osobom koja kao prodavatelj djeluje u okviru svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti (potrošački ugovor),
  • Ali trgovac odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostat­ke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike

 

9. - Zaštita podataka

DOPI GRUPA se obvezuje poštivati anonimnost i privatnost korisnika webshopa te će podatke koristiti i obrađivati isključivo u svrhu i namjenu određenu ovim Uvjetima. DOPI GRUPA može prikupljati osobne podatke potrošača, kao što su ime, adresa, telefonski broj ili e-mail adresa samo ako iste potrošač dobrovoljno dostavi DOPI GRUPA-i.

DOPI GRUPA će navedene podatke koristiti isključivo u svrhu ispunjena ugovornih obveza te što boljeg uvida i razumijevanja pojedinačnih potreba, navika i zahtjeva potrošača kao i daljnjeg razvijanja te kvalitetnijeg pružanja svih usluga DOPI GRUPA-e. DOPI GRUPA prikuplja, obrađuje i objavljuje podatke o potrošačima koji se odnose na način uporabe webshopa bez otkrivanja identiteta potrošača i/ili osobnih podataka koji omogućuju otkrivanje identiteta potrošača.

DOPI GRUPA prikuplja i bilježi podatke o IP-adresi (Internet ProtocolAddress) potrošača ili o lokaciji računala za potrebe sistemskog administriranja, rješavanja kvarova, potvrde preuzimanja sadržaja ili unapređivanja tehničkih aspekata internetskog servisa. DOPI GRUPA će automatizirano bilježiti podatke o navikama korištenja webshopa od strane potrošača među ostalim i zapisničku datoteku o posjećenosti određenih stranica i/ili sadržaja. Takve podatke DOPI GRUPA će koristiti isključivo u svrhu unapređivanja svoje usluge te prilagodbe i individualizacije promotivnih aktivnosti prema potrebama pojedinog potrošača.

 

10. - Komunikacija s potrošačima

Registracijom i kupovinom dajete suglasnost da vas DOPI GRUPA u svrhu promocije usluge i proizvoda može putem elektroničke pošte obavještavati o promjenama ili dodavanja sadržaja stranicama, popustima, akcijama, proizvodima ili promjeni načina pružanja usluge. Potrošač može u svakom trenutku opozvati navedenu suglasnost.

Kontaktirajte nas

DOPI GRUPA d.o.o.
p.p. 118, 31000 Osijek

e: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

X

Right Click

No right click